Contest: Jawab Soalan Dapat Free Simkad TE

tao-contest-facebook-trong-1-phut-giup-quang-cao-facebook-5

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya menawarkan simkad Tune Talk Tone Excel secara PERCUMA, hanya dengan menjawab 5 soalan.

Soalan yang saya tanya adalah berdasarkan ilmu-ilmu asas dalam perniagaan Tone Excel.

Jadi, jika ada sesiapa yang berminat nak dapatkan simkad percuma ini, bolehlah jawab soalan yang saya kemukakan.

Saya akan pilih 5 jawapan yang terbaik dan terawal sahaja sebagai pemenang simkad Tone Excel. Siapa cepat dia dapat!

Contest ini akan berlangsung sempena bulan Ramadhan 2016.

Saya hanya akan pilih 5 pemenang terawal yang memberikan jawapan terbaik.

Seandainya anda berminat dengan contest ini

Klik sini => Soalan Tone Excel

Rujukan boleh dibuat di sini => Sekolah Tone Excel

Leave a Reply

